Destinasiku Bandung : 1605009-Selamat Tinggal

At last..fly home. Can't wait for it. Walaupun nk balik tp sempat menyinggah kat toko kecil. Tgk2 baju anak2 kecil.Best gak kan. Hope story aku psl Bandung sikit sebanyak dpt share info. Kalau ada yg dh pegi maybe we can share our xperience.

Before aku "terforgot" ni ada lagi beberapa contact yg boleh u'll try if you need 'supir'.

* Abadi Jaya tour & travel - Fiki Muhamad Firmansyah (+6281321572521)
* Abadi Jaya tour & travel - Wawan.S (+62818628986)
* Tourism & travel - Setiawan/Tian (0818612755)

Aku guna servis Abadi Jaya tour & travel. Pd yg akan pergi soon enjoy ur holiday. Yg teringin pegi kumpul lah duit byk2. Before check in make sure korang amik kesempatan timbang beg masing2. Cari lah penimbang kat kaunter. Cepat2 timbang dan pandai2 lah rearrange brg2 supaya tk kena tax byk sgt. Itu yang kami wat dan berjaya kurang kan berat dari 30++kg ke 29kg je. Selamat duit...

Mak!!!!Anak mak nk balik ni...

"Bangunan kerajaan -Bangunan Sate. Cuba tgk kat bumbung tu ada sate"
"Aku tk tahu replika sape.Sempat snap masa on the way to airport"
"Kawan aku dgn muka sedihnya sbb nk balik M'sia.Tgk lah hasil shopping dia"
"Balai berlepas.Kecik je tempat ni""View Bandung dr atas. Sory i'm not a good photographer but suka snap view begini"

No comments:

Post a Comment

Marathon : Day 2 - Samosir Lake Toba Ultra 2017

Cuaca sangat sejuk. Seperti biasa liat bangun untuk bersiap sedia. Perlu keluar seawal pagi kerana perjalanan dari homestay ke tempat larian...