Destinasiku Makan : Reunion dan Makan

Dalam erti kata lain gathering lah..heee

Small gathering dgn X-mate diploma satu ketika dahulu yang penah berjuang bersama, susah payah bersama, gelak hilai bersama, nangis? *tk penah bersama*, gaduh bersama *haaaa*.

Sekian lama nak jumpa, akhirnya berjaya juga plan kami. Macam dato' dan datin lah dorang ni. Payah sgt nk set appoitnment walhal semuanya di KL.

Perjumpaan ringkas di Di-Atas Brasserie Legend Hotel, KL. Tak sangka Buffet Lunch sini best2 belaka. Harga pun cuma RM57.00

Ada yang terpaksa bwk anak. Maklum ibu mithali. Mana nak layan borak sambil kejar anak. Yang penting kita happy and enjoy. Kenang zaman belajar. Hadir kali ni cuma sekerat. Insyallah di lain perjumpaan kita cari lagi yang lain untuk meramaikan dan menghuru-harakan keadaan sama mcm kita huru-harakan kelas kita dahulu.



Doaku untuk sekalian semua...semoga lebih sukses dalam kehidupan. Hope our relationship never ending here. For my beloved BFF-Hazizah thanks for this arrangement. Kau lah sahabatku dunia akhirat.

No comments:

Post a Comment

Marathon : Day 2 - Samosir Lake Toba Ultra 2017

Cuaca sangat sejuk. Seperti biasa liat bangun untuk bersiap sedia. Perlu keluar seawal pagi kerana perjalanan dari homestay ke tempat larian...