Destinasiku Wedding : Ada lagi kenduri kawin

2009 rasanya adalah 8 kenduri aku dh pegi.

Bila la nk stop kenduri kawin ni. Bulan raya hari tu 2 wedding aku attend.

Satu tu my best friend ms form 1-2. Kena lah pegi sbb lama tk jumpa. Alamak aku salah pilih warna baju. Warna tema pengantin.

Yang satu lagi my best buddy offismate. Adik & kakak dia kawin. Aku dtg time2 majlis nk tamat. Padan muko lauk pauk dh habis. Teguk air je la. Nsb baik lps tu ada open house if not kebulur aku.

Pada pengantin-pengantin baru aku wish SELAMAT PENGANTIN BARU ler nk wish apa lagi kan.

Bulan ni ada lagi kenduri nun jauh di Penang. Nk pegi ke tak?..Nk pegi ke tak?..Nak pegi ke tak?.Pegi..Tak..Pegi..Tak..Pegi..Tak..Pegi..Tak..

Nanti la aku decide. Bukan pe aku mls nk drive. Itu je alasan kukuh yg aku ada wat ms skang.

No comments:

Post a Comment

Marathon : Day 2 - Samosir Lake Toba Ultra 2017

Cuaca sangat sejuk. Seperti biasa liat bangun untuk bersiap sedia. Perlu keluar seawal pagi kerana perjalanan dari homestay ke tempat larian...