Muzium Negara

Lawatan rasmi ke Muzium Negara. Bila la last aku jejak ke muzium ni? Ermm seingat masa pameran hantu. Lama dah tu.

Ke muzium sebab teruja untuk tengok pameran setem. Aku ni mmg pengumpul setem. Tp bukan tegar. Hanya suka2 utk koleksi peribadi je.

Byk dh berubah muzium ni. Kalu dulu pameran agak membosankan tapi kali ni byk yg menarik. Cara pameran pun dah berubah ikut peredaran masa.

Sekurang-kurangnya bwk anak buah supaya tak buta sejarah. *subjek sejarah plg aku tk minat*



Kebetulan ada pameran khas utk kemenangan Piala Suzuki. Anak buah plak minat bola, so advantage pd dia lah...mana tau kot jd pelapis ganti Fahmi *penjaga gol*..heeee




Kat pameran setem tu agak keciwa skit sbb ada ruang penataan cahaya sgt malap. Aku ni dah la rabun, tk berapa nak nmpk apa yg di pamer. Tp still puas la tgk setem2 yg menarik. Setiap setem kan ada sejarah2nya....Cantik. Tk dpt nk amik gmbr sbb utk tu aku kena byr. Aiseh



My questions :-

1) Bila kali terakhir anda ke sini?

2) Sape2 ada setem yg menarik, boleh hulur pd aku?

Jawapan :-

1) Tak penah! *sila masukkan dlm list future place to be visited*

2) Ada! Nnt sy bg ye....

Comments

Popular posts from this blog

Makan sedap?

It's PERTH

PULAU TIOMAN