Bikin apa aku cakap

Aku dh berjaya buktikan aku bkn ckp tk serupa bikin. Refer entry semlm psl senam.

Hari ni berjaya jogging selama 1/2 jam.

1xhua
2xhua
3xhua
hua..hua..hua..

Punyalah semangat. Ni semua gara2 kisah pg td...menyarung seluar keje. Aik nape ssh sgt nk pkai. Ketat skit..
WARGHHHHHHH!!!!!! NAHI!..NAHI!..NAHI!..

aku dh gebu's. Tak kan nk gantung je semua suar keje until aku "slim" skit?

Tk boleh jd ni esk lps keje kena jogging lg. Eh aku ni nk bersenam utk kesihatan or utk slim. Bole lah ye slim tu kira bonus lah.

Tapi...

Camne nk sihat & slim kalu lps bersenam aku tibai mkn jajan + coke. Baru ilg 0.5kg hasil jogging lekat balik lemak 0.5kg.

Esk aku berusaha lagi utk bikin apa aku cakap.

Moral of the story - Jajan tk elok utk kesihatan

"Akhirnya kasut ini berlari"
"Jin makan bermaharajalela dlm diri"

Comments

  1. biasa le tu leen, age factor gak... senang naik bila makan lebih sket.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  2. asyik slim aje..cb sesekali tukar angin biar gemuk..bole shopping baju baru..wakakah...

    ReplyDelete
  3. jogging kt tasik cyber?best kan?layan je kt situ....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Makan sedap?

It's PERTH

PULAU TIOMAN