Syawal ini..

Aduhai..rajinya sorang blogger tu mengupdate kisah2 Syawalnya. Seronok betul aku baca kisah gumbira dia.

Bagi aku...
Syawal ini sunyi skit sbb semua adik beradik yg berkahwin beraya di rumah mertua. Jd kemeriahan raya thn ni kureng skit. Tiada riuh rendah di pg ry. Tkde deretan anak buah mntk duit ry. Aduh sggh tk best.

Syawal ini pecah tradisi mlm raya lps pengumuman baru sibuk2 nk masak rendang. Kebiasaanya ptg raya dh buat. We break the record.

Syawal ini gak tkde ketupat bawang & palas. Ini semua gara2 adik aku yg preggy tu request jgn buat until dia balik beraya kat umah. Kuasa veto sggh. Pagi raya beli lemang je le.

Syawal ini raya pertama dok rumah je. Pakai baju ry cuma 4jam je. Slalunya raya pertama dh kerumah makcik & pakcik. Kunjung berkunjung.

Syawal ini tkde gambar raya keluarga.

Syawal ini jatuh pada hari lahir aku. Heheeee.

Tp syukur sbb...
Syawal ini di izinkanNYA utk aku laksanakan solat sunat raya. Hepi betul. Thn2 lepas ada perkara yang tak mengizinkan aku.

Selitkan kat sini gambar2 raya thn2 lps. Kemeriahan Syawal....



"My younger sister..may this yr br kawin
expecting new born january 2010"



Ini lah sebahagian dari kisah Syawal ku...semoga Syawal akan dtg lebih bermakna dan meriah bagiku. Semoga panjang usia kesemuanya utk kita ketemu dan menyambut Syawal bersama thn dpn. Amin

No comments:

Post a Comment

Marathon : Day 2 - Samosir Lake Toba Ultra 2017

Cuaca sangat sejuk. Seperti biasa liat bangun untuk bersiap sedia. Perlu keluar seawal pagi kerana perjalanan dari homestay ke tempat larian...