20.09.2009

Beri laluan utk ku titipkan kisah 20092009.

Birthday ku 20 sept @ 1 Syawal. Bila kedatangan tarikh ini...

Mengingatkan aku bahawa...

diri ini semakin berusia
maut bakal memanggil bila2 masa
aku perlu bersyukur dengan kehidupan yang lalu
aku perlu sentiasa sujud kepadaNYA tanpa had
banyak perkara yang perlu aku ingat

Terima kasih atas pemberian hadiah dari kawan2. Tak lupa juga ucapan selamat & doa yang diterima. Moga2 dengan pemberian ini kita tak akan lupa pada nilai persahabatan. Walau sekecil pemberian aku tetap simpan sebagai kenangan abadi.

Tersentuh hati bila masih ada yang ingat pada diri ini. Lebih-lebih lagi kesudian untuk menghulurkan hadiah yang paling aku terharu. Almaklum aku bukan budak2 lagi utk mendapat itu semua. Tetapi keikhlasan kawan2 menjadi kebanggaan aku.

Sebahagian hadiah yang ku terima..ucapan SMS telah ku simpan di dalam "diary"

"On the last day 18/9/09 masuk ofis aku dpt bungkusan cheese tart & sekeping kad ucapan raya. Di dalamnya terkandung ucapan yg sgt bermakna pada ku. Thanks to Mrs & Mr Jaddo"
"Ku terima pada 28/9/09. Menarik apa yang diberi. For sure kad yang diberikan penuh dgn kata2 indah dan memberi semangat untuk aku teruskan kehidupan ini dan persahabatan dgn insan yang sgt aku hormati. Tks Fa for remember me. Maybe lepas ni my favourite colour will be Purple"

Syukur pada Ilahi kerana memberi keizinan untuk aku teruskan hidup. Aku bermohon semoga aku tk akan lupa tujuan hidup aku sebagai khalifah di muka bumi ini. Semoga aku di panjangkan usia dan di murahkan rezeki. Amin..amin..rabilalamin...

Comments

  1. happy belated besday leen, bertuahnya tahun ni jatuh sama ngan rayer lak ye..
    sori bz sgt ngan raya & budak2 sampai lupa nk sms pun.. :(

    ReplyDelete
  2. tkpe lah ina oiii...apa2 tks. sbuk collect duit raya anak ye :)

    ReplyDelete
  3. ala... ina pun ada antar sms pe??? tapi kde xdapat lak... antar time tgh sibuk bershopping kat jalan tar masa malam raya.. (nyebok nak gak)... keh keh keh

    ReplyDelete
  4. just small token frm both of us..
    Happy Birthday again.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Makan sedap?

It's PERTH

PULAU TIOMAN