Transformer

Last week bawak anak-2 buah gi tgk transformer. Makcik dia yg nk tgk sgt. Mana leh miss movie yang ada sequel ni.

Sekurang-2nya outing bersama dgn anak buah dpt mengeratkan silaturahim. Tp tersilap bawak lah sbb ada aksi2 yg tk sesuai utk tontonan budak2.

Budak 2 org ni bukannya tahu dok diam dlm wayang..yang 4 org lagi malu plak nk bergambar dh besau panjang. Ramai pulak org kat TGV Kepong.

So next time utk outing bersama dgn yg perempuan pulak. Tggu Uder kumpul duit dulu ye.. Byk kosnya kalu utk 7 org..Doa kan Uder di murahkan rezki boleh la slalu bwk korang jln2.

Apa-2 pun citer ni tk menghampakan.

So pada yg bujang2 tu sekali kala bwk la anak buah beriadah. Jgn le berkepit je dgn bopfren@gepren. Hati kita akan rasa happy je bila tgk anak2 buah terhibur...


"Haris dgn aksinya...mesti kena ada aksi"

Comments

Popular posts from this blog

Makan sedap?

It's PERTH

PULAU TIOMAN