Favourite car wash

Entry psl car wash pun bleh gak ye. Ye ar nk ke sini pun kategori destinasi gak. Aku tahu korang pun for sure ada car wash favourite kan. Jarang aku ke tempat lain. Kat sini selesa. Puas hati dengan servisnya.

Location kat SS2/54 Jalan 19/36. dekat skola Cina Puay Chai. Ngadap butik pengantin redbliss. Hah amik ko detailnya. Mana tau kot korang ada lalu kat sini. mesti dialog ini yg akan berdetik kat hati korang "oh ni lah car wash si blogger tu, got to try lah apa lah bestnya car wash ni sampai minah tu selitkan dlm blog dia...hermmmm" 


Mungkin itu akan terdetik aku agak je...KORANG ADA KER CAR WASH FAVOURITE meh habaq mai sini. Aku pun nk try ke sana gak. Tgk ler kete tu di mandikan...wah bestnya


Aku bukan malas nak basuh sendiri. Tp kat umah aku tu matahari topat hala kat dpn umah. Panas woooo. Lagi tkde masa lah pulak. Kalu aku basuh kete harus mengambil masa 2 jam. Habis semua aku bukak. Tu yg maleh terlampau rajin kang keje umah lain tk tersentuh. 

Tkde koje ke ko ni car wash pun nk memilih. Aku punya suke lah. Aku yg drive..aku yg byr.
So kena le puas kan hati sendiri. Car wash ni member aku yg tunjukkan.


Oi apa ni cite psl car wash.Bila entry psl holiday kat kundasang nk publish.Sabar la aku tkde idea lagi. Tunggu ler. 

Comments

Popular posts from this blog

Makan sedap?

It's PERTH

PULAU TIOMAN