Destinasiku Kerja : Outstation Utara (2/3/09-5/3/09)

Day 2-Alor Star, Kedah (3/3/09)

Breakfast dulu. Sesampai aku kat pejabat user frust lagi user EL. Argh bila time aku dtg dia plak tkde. xpe lah suaminya sakit tk leh nk wat apa lah. Jumpa pengarah. Discuss skit. Then ajar new user about system kul 5 blah balik hotel.

Nsb baik Wisma Persekutuan 5 minit je naik kete. Ptg nie janji dgn kwn lama lepak minum. Tk sempat lah nk tgkp gambo dia dgn wife. Xcited sgt. Lepak kat Cafe hotel je.

Mlm dinner sepupu aku blanja. Yelah susah pyh pagi td PAMA gi jejak kasih depa nie. 5 thn beb last jumpa. Bayangkan Hospital Alor Star tu punya lah besau nk cari sepupu aku. Tp tu lah jodoh namanya..ketemu jua. Plg hepi bapak aku ler. Nie je saki baki sedara dia. Aku pun hepi lah sbb dpt mkn free. Hikhikhik. Trima kasih daun keladi nnt kami mai lagiiiiii......

Dinner kat restoran seafood. Best masakan kat sini. Suasana tenang je...

OTW balik ke hotel tayar plak pancit. Nsb x jauh dr hotel. So aku dgn skill yg byk ttg tukar tayar nie terpaksa lah tukar tayar. Esk nk jln jauh. Kalu nk tggu pagi baru tukar berpeluh lah ketiak.

Oh penatnya...Mlm dok layan citer melayu klasik. Citer tk msk akal nk gak tgk coz nk tau ending. Tp endingnya aku dh lena. Lama bebenor dh kul 12.30am better sleep. Lg nikmat.

Tido dulu...esk smbg ye..
"Uniknya nama...Seribu Gantang""Hepi lah bapakku dpt jumpa anak saudaranya"

No comments:

Post a Comment

Marathon : Day 2 - Samosir Lake Toba Ultra 2017

Cuaca sangat sejuk. Seperti biasa liat bangun untuk bersiap sedia. Perlu keluar seawal pagi kerana perjalanan dari homestay ke tempat larian...